Noua campanie Gucci inspirată de Arca lui Noe

În luna Mai, Gucci prezenta noua colecție Cruise pentru 2019 într-un cimitir antic roman din orașul francez Arles, unde s-a auzit „Vespro della Beata Vergine” (a.k.a. „Rugăciunile virginei binecuvîntate”), compoziția lui Claudio Monteverdi, și au fost aprinse destul de multe lumînări în așa fel încît atmosfera să capete o tentă cît mai gotică & mistică – deși colecția e mai degrabă de inspirație punk & disco optzecistă, iar la final Elton John a ținut un mini-recital. Avem însă referințe către epoca Maria Stuart și inscripții cu „Memento mori” sau citate din Dante ici-colo.

Revenind, colecția trebuia să primească și o campanie, iar după show-ul din cimitir era nevoie de ceva măcar la fel de puternic. Așa că Alessandro Michele, directorul de creație al casei, s-a gîndit să pastișeze Arca lui Noe, pășind fără teamă pe teren (minat!) biblic. Glen Luchford, regizorul și fotograful responsabil, a surprins astfel o comunitate rurală unde oamenii trăiesc în armonie cu animalele, în timp ce niște punkeri de la fermă construiesc vaporul ăla imens, iar niște ratoni și maimuțe privesc la toată treaba asta. Altfel, fetele călăresc porcul sau mulg vaca îmbrăcate ca pentru o seară în Gaia, pardon, Studio 54. Excelent!

Toată campania poate fi văzută aici.