Poate cele mai importante 4 abilități pe care să le treci în CV

LinkedIn știe probabil că oricît ar încerca nu va deveni Facebook, așa că insistă pe cea mai relevantă și folosită funcție a lor: rubrica de joburi. Într-un articol publicat recent, Reid Hoffman (fondator LinkedIn), Arianna Huffington (fondator The Huffington Post și Thrive Global), Bill George (CEO la Medtronic și profesor la Harvard Business School) și Ryan Holmes (CEO la HootSuite) și-au spus părerea cînd vine vorba despre cele mai „de momentˮ calități pe care un angajat tre’ să le aibă dacă vrea să ajungă în locul lor. Așadar…

Motivația. Despre treaba asta, Arianna Huffington spune, cu alte cuvinte, că trebuie să se confunde cu o trăsătură de caracter. Obiectivele și intențiile unei companii înseamnă mai mult decît profit și expansiune. „Milenarii și cei din Generația X caută să lucreze alături de lideri autentici, deschiși, principiali și sufletiști, dedicați și curajoși în a lua decizii îndrăznețeˮ, completează Bill George.

Capacitatea de a-i mobiliza și inspira pe ceilalți. Treaba asta e strîns legată de faptul că ne dorim să fim tot mai stăpîni pe rolul nostru într-o companie și să fim luați în serios. De asemenea, învățăm lucruri noi și evoluăm mai repede, iar compania trebuie să fie pregătită pentru asta, altfel vom căuta alt loc de muncă. „Suntem copleșiți de tehnologie. Ne ajută să facem lucruri grozave, dar în același timp ne poate accelera ritmul atît de mult, încît să ne consume atenția și abilitatea de a ne concentra. CEO-ul viitorului va fi cel care va ști cum să se deconectezeˮ, spune Huffington.

Dorința de a învăța. Oarecum în strînsă legătură cu celelalte, dar cu o nuanță în plus – e vorba despre capacitatea de a te adapta la nou. Cu alte cuvinte, experiența pe care te bazezi, oricît de eficientă ar fi fost în trecut, uneori poate da greș astăzi.

Implicat în social media. În mare, fii prezent și spune-le celorlalți ce faci. E vorba despre așa-zisul „branding personalˮ despre care probabil tot auzi în ultimii ani, mai ales de cînd ne-au intrat în vocabular termeni precum blogger sau influencer. E adevărat, și Frank Sinatra sau Jimi Hendrix își asumaseră un astfel de branding (de fapt, aș zice că treaba e valabilă de la omul peșterii încoace), prin opiniile pe care le aveau sau hainele pe care le îmbrăcau, doar că nu era neapărat o chestie atît de conștientă pe vremea aceea și măsurabilă în like-uri și share-uri, ci mai degrabă în reach: cîte televiziuni te cheamă sau cîte concerte ai într-un an. Tot o formă de social media erau și emisiunile lui Johnny Carson, pînă la urmă, pentru că erai curios ce mai face sau ce mai zice unul, altu’.

Cam astea ar fi „revelațiileˮ celor patru, fiecare le cîntărește cum știe mai bine.

Tags from the story
,