Probabil cel mai nepotrivit mesaj pe ambalajul unui prezervativ

S-a întîmplat și se va mai întîmpla. Un designer împreună cu toată piramida decizională – de la omul de marketing pîn’ la CEO – n-au observat că mesajul, oricît de simpatic ar fi, nu prea se înțelege. Bașca, cînd se înțelege greșit e probabil cel mai inoportun mesaj asociat cu ideea de sex. Treci peste gogoașă (cine ia în seamă o gogoașă pe un pachet de prezervative, really?) și citești: „Go further without consentˮ. Ah, stai, mă… Dacă citim cu tot cu „elementul graficˮ iese „doughnut go furtherˮ… Gen „Do not go further…ˮ Hm, recunosc, mi-a luat ceva timp.

Ironic e că brandul în cauză e Say It With a Condom, care tocmai asta încearcă prin felul în care comunică – să provoace reflexii asupra abuzului, alte mesaje scrise pe pachetele lor fiind ceva mai clare: „Consent is never impliedˮ sau „Silence is not consentˮ. Fondatorul Benjamin Sherman a fost de gașcă și a recunoscut pentru Cosmopolitan că au făcut-o „de gogoașăˮ și că au retras produsul controversat. În același timp e interesant și faptul că înainte să fie lansate produsele lor sunt de obicei trimise pentru feedback către angajații companiei și consumatori (de la medici pînă la studenți din campusuri) și nimeni n-a sugerat că ar fi o problemă. Poate li s-a explicat gluma.

Tags from the story
, ,