Schimbări la design pentru YouTube – ce trebuie să știi

Încă de ieri, designerii & tehnicienii de la YouTube au mai trecut printr-un filtru layout-ul și aspectele tehnice ale site-ului. Mai dăduseră un refresh minimalist binevenit acum cîțiva ani, dar ăsta e, să-i zicem, cel mai agresiv, pentru că două lucruri majore s-au schimbat: logo-ul, care acum se focusează pe butonul play, în loc de cuvîntul Tube încadrat peste acel ecran roșu, și fontul – de data asta, unul original.

Christopher Bettig, șeful departamentului de creație, spune că o variantă ar fi fost un logo construit în jurul literei Y, dar și-au dat seama că butonul ăla roșu e pur și simplu iconic – plus că devine ușor de abreviat pe platforme diferite și ecrane de dimensiuni mici. Într-adevăr, îl recunoști dintr-o mie și în capul tău se declanșează instant ideea că e vorba despre ceva ce are legătură cu YouTube – via The Verge.

Alte chestii mișto legate de design e upgrade-ul de încadrare pentru Theater Mode și opțiunea de a seta background închis, iar pe aplicație butoanele de navigație au fost coborîte la baza ecranului. Revenind la desktop, numărul de vizionări a luat locul butoanelor de sharing, iar culoarea gri a primit tente și mai deschise (au mai dispărut și din liniile de încadrare ale diferitelor secțiuni din pagina videoului). Cea mai perceptibilă schimbare însă e homepage-ul, mult mai prietenoasă cu ochiul nostru. Ah, și acum e infinite content pe pagina rezultatelor în urma căutărilor. E bine. Foarte bine.

Toate informațiile le găsești pe blogul lor, aici.

Tags from the story
,